تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۲۴ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۴۴ نظر

روناک یونسی فیلم +۱۸ از همسرش منتشر کرد! +فیلم

روناک یونسی بازیگر معروف ایرانی است که مهاجرت کرده و برای جذب فالوور محتوایی نه چندان مناسب منتشر می کند.

روناک یونسی فیلم +۱۸ از همسرش منتشر کرد!

اقتصاد ۲۴- روناک یونسی بازیگر معروف، اما نه چندان محبوب ایرانی است که چند سالی می‌شود همراه با همسرِ خوش قامت و مدلش به کانادا مهاجرت کرده و زندگی می‌کنند.

روناک یونسی پنج سالی از همسر مدل خود بزرگ‌تر است، اما زندگی آرام و به دور از حاشیه‌ای دارند. این زوج صاحب دو فرزند پسر به نام‌های مهرسام و مهراز نیز هستند.  روناک یونسی با وجود اینکه اعتقادی به حجاب ندارد، اما همچنان در اینستاگرامش حد و حدود را رعایت می‌کند و همانند صدف طاهریان و یا چکامه چمن ماه تصاویر عریان و ناجوری از خود منتشر نکرده.

اما ظاهرا روناک خانم هم سعی بر این دارد تا از شاخ‌های اینستاگرامی شود و جذب فالوور بیشتر کند. از این‌ها که بگذریم خانم بازیگر گاهی در استوری هایش ادا و اطوار‌هایی هم برای فالوور‌های عزیزش در می‌آرود. وی مدتی پیش ویدیویی از خود در باشگاه منتشر کرد که در آن شوهرش هم پشت سر بی لباس و لخت ایستاده. حالا سوال اینجاست که این الان یعنی تولید محتوا برای کاربر؟ یا چی!


بیشتر بخوانید: استایل روناک یونسی با کاپشن چرم + عکس


کد ویدیو
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۳۵
ناشناس
0
0
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
اقتصاد ۲۴ از زردی رد شدی به ...
ناشناس
0
0
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
خجالت هم برا روناک یونسی خوبه مثلا ک چی هیکل شوهرش رو میندازه بیرون ک بگه این منو اره
ناشناس
0
0
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
ای خاک
ناشناس
0
0
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
بازیگرا ومخصوصاایشون مرض روانی دارن یعنی اونجادکترنیست معاینش کنه
ناشناس
0
0
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
آشغال
ناشناس
0
0
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
روناککککککک بی حیاااااا
ناشناس
0
0
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
ای خاک وچوک
ناشناس
0
0
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
کجاش مثبت ۱۸ بود الکی تهمت زدی
کروست
0
0
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
خاک تو عقده ایش هرکاری میکنه تا به چشم بیاد بدبخت زپرتی
ناشناس
0
0
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
یعنی چی رو میخوان ثابت کنن
ناشناس
0
0
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
خسته است بی عار مردم گرفتارند ایشون داره فخر میفروشه
م
0
0
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
مجازی رو به گند کشیدن
ناشناس
0
0
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
خاک تو سرت
Shahram mokhtari
0
0
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
جیب برها به بهشت نمی‌روند با پول و مالیات این مردم و این خاک به شهرت مردم رسیدن حالا رفتن برای ما چشم و همچشمی میکنند که ما چقدر خوشبختم شما بدبخت
نیلو
0
0
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
من که نظری ندارم
ناشناس
0
0
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
خب که چی مثلا شوهر من هیکل ورزشی داره ؟! خب فدای سرم ، اون اگه رو شوهرش یه جو غیرت داشت عکس بدن برهنشو پخش نمیکرد
خجالت هم خوب چیزیه تو این دوره زمونه
...
0
0
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
مثلا که چی الان اسکل
ناشناس
0
0
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
خاااااک
ناشناس
0
0
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
چی بگم الان..
ناشناس
0
0
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
با این قیافه زشت چی میخاد بگه ادم عوقش میگیره.عقده ای بیچاره
رویا
0
0
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
تمام بازیگرا بی حیا بی حجاب شدن اصلا الگوی خوبی نیستن
انوشیروان عاشق ایرانم
0
0
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
واقعا از نظر شما این فیلم مخصوص بزرگسالان ۱۸+ هستش؟؟یا شما بدجوری کمبود مخاطب و توجه دارید،ویا هنوز معنای تفکیک سنی در دنیای مجازی و نمایش رو نفهمیدید،کار خانوم یونسی پسندیده نیست باشه ولی خب میشه نیمه پُر لیوان رو دید....ورزش کنید و تناسب اندام داشته باشید شاداب و سرحال باشید هرگز ۲بار به این دنیا پا نمیگذاری...
جرج
0
0
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
کجاش مثبت هجده بود
نیل
0
0
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
بدبخت عقده ای چشم دوربینم درمیاره پیرزن
ناشناس
0
0
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
بی ادب
ژاکلین
0
0
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
ازین حرکتهای چیپ متنفرم اینارو به کی نشون بدی!
رضا
0
0
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
چقدر سبک عقل هستند
ناشناس
0
0
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
ای بیشرف خائن آشغال؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
ناشناس
0
0
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
Good
................
0
0
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
فیلم کو ؟
من الان ۲۲ سالمه
فیلم کو ؟
ناشناس
0
0
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
متاسفم
ناشناس
0
0
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
ای ول ای ول داش روناک ایول
سعیده
0
0
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
لباشم عین لبای شترکرده دهاتی
ناشناس
0
0
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
این اشغال ها رو باید یه قانونی باشه که جمع بشن
ناشناس
0
0
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
زنیکه چندش
جوجه
0
0
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
کجاش +۱۸بود
ناشناس
0
0
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
اسکل یکلام و وسلام
...
0
0
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
واقعا که

اینا واقعا کمبود توجه دارن چون کسی زیاد بهشون توجه نمیکنه این کارا رو میکنن
احمد
0
0
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
بی غیرتی ودیوثی شاخ ودم نداره
ناشناس
0
0
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
برید به جهنم
ناشناس
1
0
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
دوست داره
TaskMaster
0
0
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
اصن زندگی مردم ب شما چه
عجب ملتی داریم ادعای دین داری می کنن تو کار بقیه ام دخالت می کنن
جمع کنین این مسخره بازیا رو
ناشناس
0
0
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
خنگ
امیر
0
0
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
سلام چرا بعضی ها میسوزن از خوشی و خوب زندگی کردن دیگران.خوش باشید عزیزای دل همیشه بخندین و شاد باشین ب نظر اون چندتا پشمکی هم ک از سوزش فراوان چرت گفتن توجه نکنین
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار